NIEUWE LOCATIE IN BEELD

De Rijp is een groot debacle gebleken, daar wil ik ook geen woorden meer aan wijden. Gelukkkig kunnen we nu naar buiten treden met de boodschap dat er mogelijkheden aanwezig zijn in het pitoreske Oostzaan, onder de rook van Amsterdam.

Daar kan het museum deel gaan uitmaken van toeristische plannen die in ontwikkeling zijn in samenhang met recreatiegebied Het Twiske bij de sporthal aldaar. Een aantal gesprekken daartoe hebben al plaats gevonden. Blijf de website bezoeken voor actuele vorderingen.

Dit plan bestaat o.a. uit: Het museum met de breedste collectie van Nederland - Mogelijkheid tot (elektr.) fietsverhuur/mountainbikes om zo Het Twiske in te kunnen fietsen - Experience - DHZ onderhoud aan racefets en mountainbike - Technische workshops - Vermogen metingen middels Wattbike - Mogelijkheid om demo fietsen te testen - Organisatie (vintage-) fietstochten - Vintage artikelen en markten.

Daarnaast kunnen we ons verheugen in een groot aantal (oud-) renners/sters die als ambassadeur willen fungeren en ons op die wijze steunen. We zijn daar zeer content mee, evenals het feit dat Rini Wagtmans bereid was om als beschermheer op te willen treden. De volgende renners/sters zijn onze ambassadeurs:

Mieke Havik - Gré Tijmes - Nita van Vliet - Vera Koedooder - Jeroen Blijlevens - Erik Dekker - Jan Derksen - Bart van Est - Sjaak de Goede - Dick Groeneweg - Rob Harmeling - Yoeri Havik - Mathieu Hermans - Piet van Heusden - Aad van den Hoek - Ko Hoogendoorn - Reinier Honig - Jan van der Horst - Ron Hout - Ben Janbroers - Gert Jakobs - Piet van Katwijk - Servais Knaven - Gerard Koel - Hans Langerijs -  Harrie Lavreijsen - Rik Moorman - Henny Marinus - Theo Okhuijzen - Pierre Raas - Rob Ruigh - Theo Smit - Ab Sluis - Cor Schuuring - Ger Slot - Leo van Vliet - Johan van der Velden - Ad Wijnands en het comité Wielerronde van Oostzaan.