NIEUWE LOCATIE IN BEELD

De Rijp is een groot debacle gebleken, daar wil ik ook geen woorden meer aan wijden. Gelukkkig kunnen we nu naar buiten treden met de boodschap dat er mogelijkheden aanwezig zijn in het pitoreske Oostzaan, onder de rook van Amsterdam.

Daar kan het museum deel gaan uitmaken van toeristische plannen die in ontwikkeling zijn in samenhang met recreatiegebied Het Twiske bij de sporthal aldaar. Een aantal gesprekken daartoe hebben al plaats gevonden. Blijf de website bezoeken voor actuele vorderingen.

Dit plan bestaat o.a. uit: Het museum met de breedste collectie van Nederland - Mogelijkheid tot (elektr.) fietsverhuur/mountainbikes om zo Het Twiske in te kunnen fietsen - Experience - DHZ onderhoud aan racefets en mountainbike - Technische workshops - Vermogen metingen middels Wattbike - Mogelijkheid om demo fietsen te testen - Organisatie (vintage-) fietstochten - Vintage artikelen en markten.

Daarnaast kunnen we ons verheugen in een groot aantal (oud-) renners/sters die als ambassadeur willen fungeren en ons op die wijze steunen. We zijn daar zeer content mee, evenals het feit dat Rini Wagtmans bereid was om als beschermheer op te willen treden. De volgende renners/sters zijn onze ambassadeurs:

Mieke Havik

Leo van Vliet

Johan van der Velden

Ad Wijnands

Comité Wielerronde van Oostzaan.